Rezervace v restauraci
Když jsme se ženou před rokem cestovali po Slovinsku, moc jsme chtěli navštívit vyhlášenou restauraci Hiša Franko. Bylo to uprostřed letní sezony a narychlo tu získat stůl zkrátka nebylo v našich silách. Rozhodli jsme se tedy zkusit štěstí letos.
Termín návštěvy jsme plně podřídili kapacitním možnostem a byli připraveni flexibilně reagovat. Poptali jsme rezervaci na den, který nám nejvíc vyhovoval, a odpověď přišla obratem. Plno. Změnili jsme tedy datum, ale ani nabídka oběda nebo kratšího večerního menu nás neuspokojila. Chtěli jsme si prožít Hišu se vším všudy. Napotřetí to klaplo – a byl to obrovský zážitek! A nejen to…
Uvědomil jsem si, kolik času a energie věnovala restaurace už jen samotné rezervaci. Vyměnili jsme si několik e-mailů, zodpověděli spoustu „všetečných“ otázek, ujistili hostitele, že opravdu nemáme žádné alergie, a s důvěrou poskytli číslo kreditky. Cítili jsme zájem. Starost o to, aby všechno klaplo. Ano, péče o naše hosty začíná právě tady. Při zdánlivě rutinním procesu jménem rezervace.
Ambiente v kapse
Líbil se vám článek?
Sledujte naše novinky. Každý druhý pátek vám je pošleme.