Sekaná 8. týden
Baristou roku se stává…
Zdeněk Hýbl, spolumajitel pražské kavárny Onesip Coffee. „Upřímně, když jsem šel na pódium při vyhlašování, doufal jsem ve 3. nebo 4. místo. Finálová šestka byla opravdu silná, všichni odvedli slušný výkon a to, že jsme nakonec urvali 1. místo my, byl a je neskutečný pocit. Když píšu my, myslím tím celý tým kolem mě, protože je to z velké časti trofej právě pro nás,“ napsal na svém Instagramu. Povedlo se, i přes rozlitou konvičku mléka – gratulujeme!
O čem se letos mluví v Ambiente?
Jaký je rozdíl mezi faceliftem a redesignem a ve kterých restauracích se můžete v dohledné době těšit na změnu? Klára Kvitová vyzpovídala přímo Tomáše Karpíška, zakladatele Ambiente. Prozradil toho hodně – například jestli Eska otevře další pekárnu, co chystá Naše maso a Café Savoy nebo čím se lišíl facelift a redesign.
Noma 2.0 už má michelinské hvězdy
Ale „pouze“ dvě. Otevření známé dánské restaurace na nové adrese bylo úspěšné – chválili ji kritici i hosté. První Noma byla čtyřikrát po sobě vyhlášena nejlepší restaurací na světě a michelinští komisaři jí udělili hvězdy tři, letos ale v průvodci padlo o jednu méně. Oficiální důvod není znám, hned první rok po otevření však komisaři hvězdičkami spíš šetří. Tak si počkáme.
Tučný čtvrtek propojí restaurace
Do oslav Tučného čtvrtka, kterým začíná vrchol masopustu, se tentokrát zapojuje více než třicet podniků z Prahy, Brna a Plzně. Každá z nich nabídne hostům něco v duchu tradice Tučného čtvrtka – kromě vydatných masitých jídel to budou přídavky, bezedné polévky, dvojité panáky nebo třeba bůček jako předkrm na účet podniku. Co přesně 28. února restaurace nabídnou, se dočtete zde.
Problémy se zaměstnanci
Těch měl John Vaňhara po otevření své první pizzerie v Los Angeles víc než dost. „“ nebo „“ psal na svém blogu. Proto se rozhodl podnik na čas zavřít a spojit se s americkým řetězcem Dodo. „Je oficiálně otevřeno. V režii to má velmi šikovná manažerka, která má za sebou otevření tři poboček v USA pro Dodo. Dříve pracovala v Dodo v Moskvě. Všechny moje zkušenosti se zaměstnanci mi potvrdila, má velmi podobné. Jediné řešení je být v provozovně každý den a zaměstnance si vypiplat. Postupně a pomaličku. Procházela stejným peklem,“ napsal.
Líbil se vám článek?
Sledujte naše novinky. Každý druhý pátek vám je pošleme.