Ambiente spouští vlastní kariérní web Zapoj se
Komplikovaná situace na pocovidovém trhu práce iniciovala vznik náborového webu pro Ambiente. Gastronomická skupina zaměstnává v Praze, Brně a Plzni více než 1000 lidí. Náboru lidí teď napomáhá nový obsahový web plný informací i fotografií přímo ze zákulisí jednotlivých provozů. Podobu stránek vytvořilo Studio Najbrt.
„Na webu představujeme jedinečnosti a sílu celého Ambiente, a především všechny naše podniky. V každém panuje jiná, unikátní atmosféra, všechny mají své zvyklosti a rituály. Prostřednictvím webu chceme právě toto zájemcům přiblížit. Chceme, aby si našli práci, která jim sedne a budou do ní chodit rádi,“ popisuje HR manažerka Ambiente Barbora Čápková. Pomocí stále přibývajícího obsahu mohou uchazeči nahlédnout pod pokličku jednotlivým provozům i konkrétním pozicím.
Zapoj se!
Autentické informace ze zákulisí
Formát kariérních stránek shromažďuje na jednom místě veškeré podstatné informace o restauraci, jejím konceptu a filozofii, ale hlavně o lidech, kteří ji tvoří. Každý z provozů Ambiente tu má vlastní profil. Na něm se zájemci mohou dočíst nejen to, čím je podnik specifický, ale i to, v jakém ohledu je práce náročná.
„Chtěli jsme našim podnikům vytvořit unikátní prostor s neomezenou možností prezentovat se budoucím kolegyním a kolegům. Představit tým a šéfy, prostředí, příběhy, jedinečnosti, benefity, firemní kulturu, zvyky i pracovní podmínky. Tedy ještě před osobním setkáním ukázat, co a kdo zájemce čeká,“ vysvětluje Tereza Kučerová z HR, která celý projekt vymyslela a rozběhla.
Podniky mohou nově použít svá loga, fotky, videa, odkazy na články nebo rozhovory. Texty vznikaly na základě workshopů realizovaných se zaměstnanci speciálně pro tento web. Síla Zapoj se tak tkví v obsahu i v autenticitě. Texty ani fotografie nic nepřikrášlují, naopak ukazují realitu práce v Ambiente takovou, jaká skutečně je. „Na webu jsou i materiály, které jsme získali přímo od zaměstnanců. Některé fotky a videa mohou mít horší kvalitu, mají však lepší vypovídací hodnotu,” říká Tereza Kučerová.
Všechny provozy mají na novém náborovém webu také samostatný prostor pro inzeráty na konkrétní pozice. V nich se zájemci dozvědí, v čem je práce náročná, jak probíhá běžný den nebo jak to v provozu vypadá. „Mysleli jsme zkrátka na to, co zajímá lidi, kteří si hledají práci. Z čeho mají strach, na co se bojí zeptat nebo co by rádi věděli a viděli, než pošlou životopis,“ říká Anna Basiková, která měla na starost texty.
Aktuálně se spouští také sociální sítě Zapoj se. „Budou se věnovat HR tématům na poli gastronomie. Plánujeme víc poodhalit, jak to u nás chodí a co všechno pro naše zaměstnance děláme, jaké procesy a vzdělávací tréninky u nás fungují, nebo co je pro práci v Ambiente typické,“ doplňuje Barbora Čápková z HR.
Více informací najdete přímo na webu zapojse.ambi.cz nebo na Instagramu @zapojse_. V podnicích Ambiente, které je na trhu od roku 1995, pracuje více než tisíc lidí. Zhruba 15 % z nich zůstává této skupině věrných přes 10 let, z toho čtyři desítky zaměstnanců zasvětily práci v Ambiente více než 20 roků.
Líbil se vám článek?
Sledujte naše novinky. Každý druhý pátek vám je pošleme.