„Tohle dělá absolutní profesionál!“
Vypráví se, jak jste v začátcích Ambiente viděl Tomáše Karpíška pepřit jídlo přímo z mlýnku, pozvedl jste palec a řekl, že tady to bude určitě dobré, protože mlýnek na pepř jste viděl v Praze poprvé...
Ano, na to si samozřejmě vzpomínám. Od prvního momentu mi bylo jasné, že to dělá absolutní profesionál. Celkový dojem z restaurace, a hlavně přístup k hostům a péče o ně byly v té době naprosto ojedinělé.
V čem bylo Ambiente z vašeho pohledu dodavatele jiné?
Podle mého Ambiente jako první začalo s trendem, který je na Západě naprosto běžný. Hodně rychle jsem pochopil, že pan Karpíšek, jelikož pracoval venku, bude schopný dát restauraci patřičný punc světovosti. A to se mu taky povedlo. V Mánesce bylo obsazeno na týden dopředu!
Jak se podle vás pozná dobrý podnik dnes?
Nejdůležitější je přístup k hostovi. Podnik na vás musí udělat dojem v prvních třiceti vteřinách. Prostor celé restaurace by vás měl oslovit hned při vstupu.
Co umí Ambiente podle vás nejlíp?
Zavádět nové trendy. Pan Karpíšek má to štěstí, že se obklopil lidmi, kteří tomu rozumějí, a dal jim prostor dělat svou práci pořádně. A hlavně, a to je nejdůležitější, zůstávají mu loajální, což je v dnešní době vzácné. Přitom loajalita je naprostý základ.
Líbil se vám článek?
Sledujte naše novinky. Každý druhý pátek vám je pošleme.